ONE OK ROCK - Suddenly 中文歌詞


https://genius.com

Sick!
[Verse 1]
Spitting gas on the fire
That's burning this town
Pieces really conspire
We shut 'em all down

[Chorus]
Then suddenly
I'm breaking past the lies
It's something magical
We outta say a lullaby
Into the pain I go
Say our last goodbye
Suddenly

[Verse 2]
Tired of living the straight life
Outside the lines
Open up to disaster
And paradise
(And we're standing on the edge)

[Chorus]
Then suddenly
I'm breaking past the lies
It's something magical
We outta say a lullaby
Into the pain I go
Say our last goodbye
Suddenly

[Bridge]
Where should I go?
I cannot be the one I see in magazines
Where should I go?
I cannot be the one I see in magazines
Where should I go?
I cannot be the one I see in magazines
Where should I go?
I cannot be the one I see in magazines

[Chorus]
Then suddenly
I'm breaking past the lies
It's something magical
We outta say a lullaby
Into the pain I go
Say our last goodbye
Suddenly




對著熊熊的火焰噴出瓦斯
燃燒了整座城鎮
破碎不堪的過去竟然慢慢顯明
我們阻止了全部


突然之間
我打破過去的謊言
有種神奇的力量
我們可以為痛苦
唱首搖籃曲
為痛苦做個結束
一夕之間


過膩了平凡的日子
跳脫了畫地自限的界線
開啟地獄與
天堂的生活
我們就站在世界的邊緣上


突然之間
我打破過去的謊言
有種神奇的力量
我們可以為痛苦
唱首搖籃曲
為痛苦做個結束
一夕之間


哪裡是我該去的地方?
我無法成為那光鮮亮麗的雜誌封面人物
我該去哪裡?
我可不想成為八卦雜誌的主角
我該去哪裡?
我無法成為那光鮮亮麗的雜誌封面人物
我該去哪裡?
我可不想成為八卦雜誌的主角


突然之間
我打破過去的謊言
有種神奇的力量
我們可以為痛苦
唱首搖籃曲
為痛苦做個結束
一夕之間









留言

熱門文章