Bring Me The Horizon - Drown 中文歌詞



https://genius.com

[Verse 1]
What doesn't kill you
makes you wish you were dead
Got a hole in my soul
growin' deeper an' deeper
And I can't take
One more moment of this silence,
the loneliness is hauntin' me
An' the weight of the world's
gettin' harder to hold up

[Pre-Chorus]
It comes in waves, I close my eyes
Hold my breath and let it bury me
I'm not okay an' it's not alright
Won't you drag the lake
an' bring me home again?

[Chorus]
Who will fix me now?
Dive in when I'm down?
Save me from myself, don't let me drown
Who will make me fight?
Drag me out alive?
Save me from myself, don't let me drown

[Verse 2]
What doesn't destroy you,
leaves you broken instead
Got a hole in my soul
growin' deeper an' deeper
And I can’t take
One more moment of this silence,
the loneliness is hauntin' me
An' the weight of the world's
gettin' harder to hold up

[Pre-Chorus]
It comes in waves, I close my eyes
Hold my breath and let it bury me
I'm not okay and it's not alright
Won't you drag the lake an' bring me
home again?

[Chorus]
Who will fix me now?
Dive in when I'm down?
Save me from myself, don't let me drown
Who will make me fight?
Drag me out alive?
Save me from myself, don't let me drown

[Bridge]
'Cause you know that
I can't do this on my own
'Cause you know that
I can't do this on my own
'Cause you know that
I can't do this on my own
('Cause you know that
I can't do this on my)

[Outro]
Who will fix me now?
Who will fix me now?
Who will fix me now?
Dive in when I'm down?
Save me from myself, don't let me drown




是怎樣的事
讓你生不如死
靈魂像是有黑洞
範圍愈擴愈大
我承受不住了
這分鐘的寧靜
無法擺脫孤寂的我
這世界給的重擔
我快要支撐不住


痛苦如浪潮般的來襲,我閉上雙眼
屏住呼吸,就這樣掩埋了我
我一點都不好過
難道你不拉我上岸
帶我回家嗎


誰能修好我?
對著掉入谷底的我伸出援手
拯救我,別讓我就此沉入無底深淵
誰會為我戰鬥?
拉回我到現實
拯救我,別讓我沉入無底洞


是什麼摧毀不了你
讓你不再完整
靈魂像是破了洞
無力感愈來愈重
我再也受不了
這分鐘的寧靜
無法擺脫孤寂的我
這世界給的重擔
我快要支撐不住


痛苦如浪潮般的來襲,我閉上雙眼
屏住呼吸,就這樣掩埋了我
我一點都不好過
難道你不拉我上岸
帶我回家嗎


誰能修好我?
對著掉入谷底的我伸出援手
拯救我,別讓我就此沉入無底深淵
誰會為我戰鬥?
拉回我到現實
拯救我,別讓我沉入無底洞


我需要幫助你知道
我自己一人無法完成
你知道的
我需要你幫我一把
我自己無法處理阿
你知道的




有誰可以幫我?
有誰願意對我伸出援手?
誰能修補我破碎的心?
當我往下墜落,你會來救我嗎
救救我,別讓我沉入無底深淵

留言

熱門文章