Adib Sin - First Date (feat. Hikaru Station) 中文歌詞



https://genius.com

Let’s stay this way, even though we’re changing
What can I say, hey
Just another cliche
And fuck the foreplay
Could we try this one more day?

Promise me that you'll be okay
Even when I'm a mess, you won’t look away
I’m no good at saying goodbye
I dont wanna have to lie

Let’s stay this way, even though we’re changing
What can I say, hey
Just another cliche
And fuck the foreplay
Could we try this one more day?

Maybe I’m mistaken
From all of this waiting
Give me a sign
Tell me I’m on your mind

Promise me that you'll be okay
Even when I'm a mess, you won’t look away
I don’t know whether, it is right
But I'll dream of you tonight
Let’s stay this way, even though we’re changing
What can I say, hey
Just another cliche
And fuck the foreplay
Could we try this one more day?



先保持現狀吧 即使我們都改變了
我還能說什麼
就是老套的說法
直接跳過前戲
可以再多一天試看看嘛

向我保證
即使我一團糟 你也不會看上其他人
我實在不擅長告別
我也不想要說謊

先保持現狀吧 即使我們都改變了
我還能說什麼
就是老套的說法
直接跳過前戲
可以再多一天試看看嘛

在這些等待的日子裡
或許是我會錯意
給點提示吧
告訴我 你是否心繫於我

許下承諾
即是我一團糟 你也不會拋棄我
儘管未來的不確定
但我還是想要今晚夢見你
我們一起走下去 即使我們都變了
我還能說什麼
就省略陳腔濫調
跳過前戲
可以再多一天試看看嘛


留言

熱門文章