Banners - Start a riot 中文歌詞



https://genius.com

[Verse 1]
I will march down an empty street like a ship
into the storm
No surrender, no retreat
I will tear down every wall
Just to keep you warm
Just to bring you home
I will burn this city down for a diamond
in the dust
I will keep you safe and sound when
there's no one left to trust
Will you take my hand?
We can make our stand

[Chorus]
If your world falls apart
I'd start a riot
If night falls in your heart
I'd light the fire
In the dark, when you sound the alarm
We'll find each other's arms
For your love, all you are
I'd start a riot

[Verse 2]
I will wade through the fire and smoke like
sunlight through the haze
I will fight till their flag waves white until
my dying days
Through the bombs and blasts
We will take it back

[Chorus]
If your world falls apart
I'd start a riot
If night falls in your heart
I'd light the fire
In the dark, when you sound the alarm
We'll find each other's arms
For your love, all you are
I'd start a riot

[Bridge]
I'd start, I'd start a riot
I'd start, I'd start a riot
I'd start, I'd start a riot
I'd start, I'd start a riot

[Outro]
Ooh
Ooh
If your world falls apart
I'd start a riot




我走向無人的街道就像
軍艦一樣勇往行向風暴裡
絕不投降和撤退
為了你拆下所有的城牆
不讓你受到任何風寒
就只為了帶你回家
燒毀整座城市
只為了塵土裡的鑽石
就算已經沒有任何人可以相信
我也會保護你
可以握住我的手嗎
做我們自己的後盾


如果你的世界瓦解
我會為此而發動戰爭
如果你的心陷入黑暗
我將為你點起火炬
黑暗裡 你的呼喊
我們總會找到彼此
一切都是為了你
我將奮力一搏


我將行走過戰爭的野火與濃煙
就像濃霧裡的陽光
我將努力抗戰直到最後一刻
敵方舉起白旗
無數的炸彈與摧毀
我們一定能成功


如果你的世界瓦解
我會為此而發動戰爭
如果你的心陷入黑暗
我將為你點起火炬
黑暗裡 你的呼喊
我們總會找到彼此
一切都是為了你
我將奮力一搏


發起一場戰爭







如果你的世界瓦解
我會為此而發動戰爭


美劇Lucifer裡的插曲
第100首歌了!!!

留言

熱門文章